Dit doen we:
De Photobooth zakelijk is een ideale act om in te zetten tijdens zakelijke bijeenkomsten. Organiseert u een medewerkersdag? Krijgt u zakenrelaties over de vloer? Wilt u een kort en krachtig teambuilding elemement? Onze photobooth zakelijk zorgt ervoor dat uw meeting luchtiger wordt en uw gasten deze dag leuk ervaren. Ze krijgen natuurlijk ook een persoonlijk aandenken mee!
De entertainment-act van de photobooth blijft exact hetzelfde: Op een enthousiaste en ongedwongen manier gaan de gasten op de foto in onze fotostudio. Onze entertainer zorgt voor de instructies en het enthousiasme. Vaak worden verkleed attributen gebruikt voor een feestelijk en interactief effect. Deze foto wordt direct afgedrukt en is een persoonlijke give away die uw relaties bewaren. Deze foto’s komen op vele kantoren, kantines en bureau’s terug.
De photobooth wordt compleet op uw huisstijl aangepast:
- Het logo van uw bedrijf en uw actie wordt in de opmaak van de foto verwerkt
- De achtergrond of het decor kan compleet worden aangepast naar uw wensen
- De props waarmee gasten zich kunnen verkleden worden aangepast op de gelegenheid en kleuren van de huisstijl.
- Het instructiescherm kan aangepast worden met uw persoonlijke welkomstboodschap
- De entertainer kan in uw bedrijfskleding operationeel zijn, of in aangepaste kleding op het evenement
Wanneer wordt de photobooth zakelijk ingezet?
- Als ontvangst-act voor een relatie-evenement
- Als pauze onderdeel op uw personeelsmeeting
- Als 1 van de ‘stands’ in een activiteiten carrousel
- Op een receptie t.b.v. afscheid/jubileum/functiewisseling
- Tijdens/voor of na nieuwjaarsmeeting of cijferpresentatie
- ‘In store’ actie om een product of dienst te promoten
Zo leuk is het:








Beleef het mee:
Enkele voorbeelden:
Eneco medewerkersbijeenkomst
Vanuit alle vestigingen in Nederland werden alle medewerkers technical support verwacht op de locatie in Rotterdam. Tijdens deze bijeenkomst was er een carrousel met stand waarbij de medewerkers in groepjes rouleerden per stand. Elke stand had 10-15 minuten t.b.v. informatievoorziening/ideeën. Wij verzorgden teambuilding, funfactor én een leuke herinnering aan deze informatieve dag.
Océ relatiebijeenkomst
Voor Océ in Venlo ontwikkelden wij een ontvangst-act tijdens een relatieevenement. De internationale gasten konen in onze greenscreen fotostudio op de foto. Wat ze niet wisten is dat er een mooie achtergrond achter hun foto werd geplaatst. Aan het einde van het relatie-evenement werden de foto”s uitgereikt.
Instore actie Die nieuwe bibliotheek
Tijdens de opening van de nieuwe bilbiotheek werden de bezoekers en het personeel getrakteerd op een ludieke act. In de stille bibliotheek werd een luchtige en vrolijke act geplaatst. Gasten konden op de foto, deze werd als marketinginstrument gebruikt. Gasten verwachten geen ludieke act in een bibliotheek, daarom was dit een schot in de roos om de bezoekers vrolijk naar huis te laten gaan na de rondleiding.
Heineken Shine & Dine manager overleg
Om het kerstdiner van de brand managers van Heineken een extra feestelijk tintje te geven werd de photobooth ingezet. De managers uit diverse landen werden “verbonden” door deze entertainmentact in het restaurant. Een “cadeautje” als dank voor hun inzet en een informele setting om over het vak te praten.
Open dag Samoco
Wat zet je in als funfactor op de open dag van een machinaal bedrijf? De photobooth! Wij verzorgen leuke “monteur” props samen met bedrijfskleding en veiligheidskleding van Samoco. De kinderen van het personeel en de bezoekers konden in deze setting op de foto. Zo brengen wij het werk van de ouders dichterbij de kinderen! Ook de zakenrelaties vonden het prachtig om “one of the team” te mogen zijn!
Praktische zaken
Ruimte: minimaal 9 m2 exclusief publiek
Stroom: 1 stopcontact binnen 5 meter
Benodigdheden: 1 tafel
Photobooth zakelijk voor 3 uur inclusief
- Onbeperkt foto’s maken in onze compacte fotostudio
- Onbeperkt printen van dubbele fotostrips of 10x 15 foto’s
- Keuze uit 10 layouts voor de opmaak van de foto met tekst/logo
- Eén entertainer als begeleider in gepast kostuum
- Foto’s direct op usb stick
- Props en Accessoires aangepast op uw event
- Keuze uit 5 verschillende achtergronden
- Kosten €750,- exclusief reiskosten en btw
- Eventuele extra uren €95,- per uur
Let op! Bij grote drukte (meer dan 150 personen) zorgen wij voor een extra begeleider. De capaciteit van de photobooth wordt dan groter omdat wij sneller en efficiënter te werk kunnen gaan. Het is tevens mogelijk om één entertainer een bepaald typetje te geven. Het supplement hiervoor is €200,00 voor 3 uur en €50,00 per vervolguur.
Photobooth zakelijk plus voor 3 uur inclusief
- Onbeperkt foto’s maken in onze compacte fotostudio
- Onbeperkt printen van dubbele fotostrips of 10x 15 foto’s
- Geheel ‘op maat’ gemaakt foto-ontwerp naar jullie wensen
- Eén entertainer als begeleider in gepast kostuum of als typetje
- Foto’s direct op usb stick
- Verkleedaccessoires geheel naar jullie wensen
- Achtergrond/decor geheel naar jullie wensen óf greenscreen
- Persoonlijke welkomstboodschap op het scherm
- Beveiligde online gallery
- Realtime facebook upload
- Kosten €850,- exclusief reiskosten (inclusief 6% btw)
- Eventuele extra uren €95,- per uur
Let op! Bij grote drukte (meer dan 150 personen) zorgen wij voor een extra begeleider. De capaciteit van de photobooth wordt dan groter omdat wij sneller en efficiënter te werk kunnen gaan. Het is tevens mogelijk om één entertainer een bepaald typetje te geven. Het supplement hiervoor is €200,00 voor 3 uur en €50,00 per vervolguur.